neljapäev, 30. juuni 2022 14:18.00 Europe/Tallinn

Ületreening ja ülekoormus – kuidas treeningud Sinu tervist mõjutavad?

Selles artiklis keskendume ületreeningu sündroomile, sümptomitele ja seda soodustavatele teguritele. Anname nõu, milliseid toitumis- ja elustiili muutusi teha, et vähendada ja ennetada ületreeningu ja ülekoormuse sümptomeid. Ületreenimine võib oluliselt mõjutada sportlikku sooritust ja taastumist. Seetõttu on optimaalse taastumise ja treeningvõimekuse tagamiseks oluline tagada, et kehal oleks piisavalt toitaineid, vedelikke ja puhkust.

Loe edasi
esmaspäev, 28. veebruar 2022 17:13.00 Europe/Tallinn

5 põhjust, miks vajad B-vitamiine

Võib-olla oled märganud, et meie hektiline ja kiire elustiil võib sageli tekitada kurnatust, kuid kas oled mõelnud, miks see nii on? See võib olla tingitud ka B-vitamiinide vähesusest organismis. Vaatleme oma blogis 5 peamist põhjust, miks võid vajada lisaks B-vitamiine.

Loe edasi
neljapäev, 27. jaanuar 2022 11:09.34 Europe/Tallinn

Energiataseme toetamine

Elu on täis olukordi, milleks on vaja energiat, paljud neist on rõõmu allikaks või põhjus tähistamiseks. Kui Sul on raskusi energia leidmisega, et kõike seda nautida, mida soovid teha, võib see olla masendav. Rohkem energiat on see, mille poole paljud meist püüdlevad ja see võib olla üks parimaid tervisenäitajaid. Seda on vaja iga keharaku jaoks, nii et mida saad teha oma energiatootmise toetamiseks?

Loe edasi

Items 1 to 3 of 14 total

Laen...