esmaspäev, 18. oktoober 2021 10:23.10 Europe/Tallinn

Veresuhkur

Kas sul esineb energialangust, eriti peale söömist? Isutab suhkru- ja süsivesikurikaste toitude järele ja oled võibolla ülekaaluline?

Kui nii, siis võib sinu veresuhkru tase vajada toetust.

Kui sööme kõrge süsivesikute sisaldusega ja suhkrurikkaid toite, tõuseb veres glükoosi ehk veresuhkru tase. Veresuhkru tase peab olema kehas hästi kontrollitud, sest selle kõrgenemisel võib olla keha jaoks negatiivne mõju. Hormoon insuliin aitab glükoosi kasutada või glükoosi liia korral seda rasvana talletada.  Kui see protsess on häirunud, võime me kaalus juurde võtta ning meie ainevahetus võib häiruda püsivalt.

 

Loe edasi
teisipäev, 22. detsember 2020 15:31.02 Europe/Tallinn

Lõpuks ometi dieet, millele saad kindlaks jääda

Mis on parim viis kaalust alla võtta ja seda hoida? Kui vaadata toitumisharjumisi üle maailma, on kõigil tervislikematel elanikkondadel üks ühine joon – nad söövad pidevalt tasakaalustatult, vältides rämpstoitu.

Loe edasi
neljapäev, 14. november 2019 11:39.05 Europe/Tallinn

Veresuhkur - kõik, mida peaksid teadma!

Toitudest mida sööme, on suhkur keha jaoks kõige lihtsam energiaallikas. Seega on loogiline mõelda, et väsimuse korral tundub suhkrurikas snäkk see kiireim lahendus energiataseme tõstmiseks. Tegelilkkuses võib see viia olukorrani, kus energiat on hoopis vähem ning II tüübi diabeeti haigestumise risk kasvab.

Loe edasi

Items 1 to 3 of 5 total

Laen...