esmaspäev, 3. august 2020 15:11.00 Europe/Tallinn

Luude tugevdamine

Kas teadsid, et luude tugevdamiseks on lisaks kaltsiumile vaja ka teisi toitaineid? Luude moodustumisel on väga olulised näiteks D-ja K-vitamiin, magneesium, boor ja kollageen. Loe lähemalt siit artiklist, milliste toitainete ja elustiili muudatuste abil oma luude tervist toetada!

Loe edasi
esmaspäev, 3. august 2020 11:50.00 Europe/Tallinn

Luud ja liigesed

Luud ja liigesed meie keha tugisüsteem ning elu jooksul peavad nad taluma suurt koormust. Tihtipeale teadvustame nende olemasolu ja nende rolli alles siis, kui luudega midagi juhtub –  tekib kas luumurd, luude hõrenemine või mõni liigesehaigus, mille tõttu meie liikumisvõime kannatab. Kuidas hoolitseda oma keha tugisüsteemi eest nii, et luud ja liigesed oleksid võimalikult tugevad ning suudaks meie heaks veel kaua töötada?

Loe edasi
esmaspäev, 4. november 2019 13:05.47 Europe/Tallinn

10 soovitust liigeste tervise heaks

Kas valutavad liigesed ja lihased takistavad sul selliseid aktiivseid tegevusi ette võtmast nagu kõndimine, jooksmine või mõni muu spordiala? Kui see on nii, loe siit lühiartiklist leiad head soovitused, kuid looduslike vahendite abil liigeste ja lihaste tervist toetada!

Loe edasi

Items 1 to 3 of 6 total

Laen...