reede, 19. juuni 2020 17:38.58 Europe/Tallinn

Vee joomise kasulikkusest

Meile öeldakse sageli, et peame jooma 1,5 liitrit vett päevas, kuid miks see nii oluline on?

Piisaval hulgal vedelikku on meie tervisliku seisundi ja meie keha normaalse funktsioneerimise tagamiseks ülioluline. Kaks kolmandikku meie kehast moodustub vesi, me vajame vedelikke, et viia toitaineid rakkudesse ja jääkaineid kehast välja. Vesi on põhiline koostisosa veres, liigeste ümber olevas vedelikus, süljes ja uriinis. Keha ise toodab vett vähe ning oma varude täiendamiseks peame seda tarbima.

Loe edasi
neljapäev, 5. märts 2020 15:06.28 Europe/Tallinn

Foolhape või metüülfolaat - kumba eelistada?

Foolhape, folaat, metüülfolaat, B9-vitamiin – nii palju erinevaid nimetusi ühele toitainele! Paljusid inimesi võib erinevate vormide ja nimetuste rohkus segadusse ajada ning nii mõnedki meist on jäänud mõtlema, kas ka teda võib foolhappe puudus kimbutada?

Loe edasi
teisipäev, 7. jaanuar 2020 14:17.34 Europe/Tallinn

Elutähtsad vitamiinid

Ideaalis võiks hea toitumise korral saada toidust kätte kõik vajaminevad vitamiinid, mineraalained ja muud toitained. Kahjuks näitavad uuringud, et enamik inimesi tarbib soovitatavast viiest aed- ja puuviljaportsjonist päevas vaid 2,5 portsjonit.  Lisaks on Inglismaal tehtud uuringust selgunud, et tegelikult tuleks hea tervise tagamiseks ning südamehaiguste ja vähi ennetamiseks võiks süüa koguni 7 portsjonit aed- ja puuvilju päevas.

Loe edasi

Items 1 to 3 of 5 total

Laen...