Üldtingimused
- Käesolevad üld- ja ostutingimused kehtivad ostu-müügilepingutele (edaspidi leping), mis sõlmitakse Via Naturale OÜ e-poes vianaturale.ee kaupa telliva isiku (edaspidi ostja) ning OÜ Via Naturale (edaspidi müüja) vahel.
- Leping loetakse sõlmituks, kui tellimus on ostja poolt esitatud – kui ostukorvis on vajalikud andmed sisestatud ja esitatud OÜ-le Via Naturale, vajutades nuppu „Esita tellimus“.
- Ostja poolt esitatud andmed on konfidentsiaalsed ja neid ei edastata kolmandatele osapooltele (välja arvatud seaduses ettenähtud korras).
- E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
- Hinnale lisandub kättetoimetamise tasu, mille suurus sõltub kättetoimetamise viisist ja tellimuse suurusest. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel
Hinnad ja kauba eest tasumine
- Kõik hinnad on eurodes ning sisaldavad 20% käibemaksu (sh transpordikulu).
- Kauba eest saab maksta:
- 1. Läbi Montonio makselahenduse:
- Pangalingiga Internetipanga kaudu – valik „Maksa pangas“. Maksta on võimalik läbi järgmiste pangalinkide: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop, Citadele, Revolut, N26.
- Krediit- või deebetkaardiga Montonio vahendusel – valik „Kaardimakse“
- 2. Paypali vahendusel
- 3. Arve alusel vastavalt Via Naturale poolt väljastatud arve-saatelehele – valik „Pangaülekanne“.
- 1. Läbi Montonio makselahenduse:
Edasimüüjate tellimusi menetleme ainult arve-saatelehe alusel.
Internetipanga makse puhu“Maksa pangas” vajutage kindlasti ka sobiva panga ikoonile. Kauba eest on tasutud ja tellimus loetakse kinnitatuks, kui olete internetipangas tellimuse eest tasunud ning vajutanud nuppu “Tagasi kaupmehe juurde.”.
Kui valite arve alusel tasumise („Pangaülekanne“), siis peale tellimuse esitamist tuleb teie e-mailile automaatselt genereeritud arve, mille alusel saate kaupade eest tasuda. Tellimust ei komplekteerita enne arve tasumist (va eraldi kokkulepete korral edasimüüjate ja suurklientidega). Kui olete püsiklient või edasimüüja, siis palun logige enne tellimuse esitamist oma kontole sisse. Maksetähtaja ületanud arved krediteeritakse.
Kuidas osta Via Naturale e-poest?
- Valige endale sobivad tooted välja ja lisage need ostukorvi. Ostukorvis broneeritakse kaubad 60 minutiks.
- Kui kõik soovitud tooted on ostukorvi lisatud, siis minge ostukorvi ikoonile (paremal üleval) ja klikkige “MAKSMA”.
- Jõuate ostukorvi. Valige, kas soovite ostu vormistada külalisena või logite oma kontoga sisse (5% soodustuse saamiseks).
- Kui vormistate ostu külalisena, siis lisage enda andmed.
- Kui teil on sooduskood, siis sisestage sooduskoodi nimetus ja vajutage nuppu “rakenda kupongi”. Seejuures kuvatakse teile kehtiva soodustuse määr, nt -0,90 €.
- Valige sobiv toodete kohaletoimetamise viis: Itella pakiautomaat, Itella kuller või valik “tulen ise järele”.
- Pakiautomaati tellides valige kindlasti sobiv pakipunkt, kust soovite kaupa kätte saada.
- Valides kauba kättesaamise kulleriga, esitage ka andmed paki sihtkoha kohta.
- Ise järele tulemise korral (Vanemuise 8, Tartu) lisatasu ei rakendu.
- Enne maksmist kontrollige, et ostukorvi sisu vastaks soovitule.
- Valige makseviis: maksa pangas pangalingiga, kaardimakse krediit- või deebetkaardiga Montonio vahendusel, pangaülekandega arve alusel või Paypali vahendusel.
- Märkige, et olete lugenud ja nõustunud veebilehe üld- ja ostutingimustega.
- Vajutage “Esita tellimus”
- Pangalingiga maksmise korral saate valida tellimuse eest tasumiseks sobiva panga. Pärast tasumist vajutage nuppu “tagasi kaupmehe juurde”
- Teile saadetakse teie e-mailile automaatne tellimuse kinnitus, mis teatab, et oleme teie tellimuse kätte saanud. Peale tellimuse esitamist tegeleme teie tellimuse täitmisega esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul. Nädalavahetusel kaupade komplekteerimist ei toimu.
- Arvega tasumise variandi korral saadame teile e-mailile automaatse arve, mille alusel saate kaupade eest tasuda.
- Kui tellimus on vormistatud, siis tellimuse sisu enam muuta ei saa. Kui soovite pakile hiljem mõnda toodet lisada, siis käsitletakse seda eraldi tellimusena.
Püsikliendiprogramm
- Kõik endale Via Naturale e-poes konto loonud isikud saavad -5% soodustust (v.a kampaaniatoodetele ja erihinnaga toodetele).
- Luues kasutajakonto meie poes, saate makset teostada kiiremini, salvestada kohaletoimetamise aadressi, vaadata ja jälgida oma konto tellimusi ja palju muud.
- Meil on võimalik teile teha personaalseid pakkumisi ning teavitada uudistoodetest, kui liitute ka meie uudiskirjaga.
- Soodustuse saamiseks logige enne ostu sooritamist alati enda kontole sisse!
- Sisse loginud kliendid näevad soodustusi e-poe üldvaates ja iga konkreetse toote all eraldi. Ostukorvis kuvatakse toodete hind juba koos soodustusega.
Tellimuse täitmine ja kohaletoimetamine
- Lähema info kauba kohaletoimetamise kohta leiate siit
- Kauba saatmiskulud kannab ostja, kui tellimuse summa on alla 69 euro.
- Kõik tellimused täidetakse ja postitatakse pärast makse laekumist üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul, kuid mitte hiljem kui ühe nädala jooksul. Kui võimalik läheb kaup teele juba samal või järgmisel päeval. Kui teil on kaubaga kiire, andke sellest teada tellimuse märkuste lahtris ja püüame paki teele panna võimalikult kiiresti.
- Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitma hakkamisest ja lepingu sõlmimisest, kui ostja poolt tellitud kaup on antud hetkeks otsa saanud. Sel juhul teavitatakse ostjat sellest viivitamatult ning antakse teada uue kauba saabumise aeg või tagastatakse soovi korral raha. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
- Kauba kohale toimetamise kulud kehtivad tellimustele Eesti Vabariigi piires. Muudel juhtudel võtke meiega palun ühendust e-posti teel ja teeme Teile pakkumise.
Taganemisõigus
Kui olete kaubad kätte saanud, kehtib teile ostu-müügilepingust taganemisõigus 14 päeva jooksul paki kättesaamise hetkest. Täpsema info leiate siit.
Pretentsioonide esitamise õigus
Pretentsiooni saab esitada kõikidele toodetele 2 aasta jooksul peale ostu sooritamist, kuid mitte hiljem kui 2 kuu möödudes peale defekti avastamist või ilmnemist.
Ekspertiisi eest vastutab Via Naturale OÜ esimese 6 kuu jooksul alates ostu hetkest, pärast seda on ekspertiisi eest tasumine kokkuleppeline. Ekspertiisi kulud jäävad kliendi kanda, kui ekspertiis tuvastab defekti kliendipoolse vea/väärkasutuse tõttu.
Kui ekspertiis ei tuvasta kliendipoolset viga, kuulub toode ümbervahetamisele või sarnase/ samaväärse kauba asenduse puudumise korral raha täissummas tagastamisele (k.a postikulu e-poe ostu puhul).
Pretentsioon tuleb esitada kirjalikult (info@vianaturale.ee). Pretentsioonis tuleb märkida ostja nimi ja kontaktandmed, pretentsiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja vajadusel tõedus sellest ning lisada ostu tõendav dokument. Pretentsioonile vastatakse 14 tööpäeva jooksul alates selle esitamisest.
Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärase kasutamisest tekkinud kahjude eest.
Lisainfo
Via Naturale OÜ jätab endale õiguse muuta käesoleva e-poe sisu, süsteeme, tehnilisi üksikasju, lahtiolekuaegu jms.
Lisainfo toodete, tarne-, maksetingimuste või muu kohta võtke ühendust telefonil +372 507 1255 või e-maili teel info@vianaturale.ee