kolmapäev, 21. august 2019 8:50.28 Europe/Tallinn

Toidulisandid sportlastele ja aktiivsetele inimestele

Füüsilisel aktiivusel on hea tervise säilitamise juures väga oluline roll. Sportimine aitab kaitsta südamehaiguste  eest, toetab närvisüsteemi ja tugevdab immuunsust. Samas võib liigne füüsiline koormus tähendada keha jaoks hoopis stressi – kui keha ei saa piisavalt toitaineid ja puhkust, võib see kaasa tuua kurnatuse, nõrgenenud immuunsüsteemi ja erinevad põletikud.

Loe edasi
esmaspäev, 19. august 2019 8:50.13 Europe/Tallinn

Luud ja liigesed

Luud ja liigesed meie keha tugisüsteem ning elu jooksul peavad nad taluma suurt koormust. Tihtipeale teadvustame nende olemasolu ja nende rolli alles siis, kui luudega midagi juhtub –  tekib kas luumurd, luude hõrenemine või mõni liigesehaigus ja tänu seetõttu meie liikumisvõime kannatab. Kuidas hoolitseda oma keha tugisüsteemi eest nii, et luud ja liigesed oleksid võimalikult tugevad ning suudaks meie heaks veel kaua töötada?

Loe edasi
reede, 16. august 2019 11:20.40 Europe/Tallinn

Mis on probiootikumid?

Hea tervise säilitamiseks on oluline lisaks meie enda kehale hoolitseda ka triljonite bakterite eest, kes meie organismis elavad. Tõtt-öelda ületab meie kehas leiduvate bakterite hulk arvuliselt meie enda keharakke. See peaks tähendama, et bakterid on üsna olulised, kas pole?

Loe edasi

Items 1 to 3 of 21 total

Laen...