pühapäev, 25. september 2022 14:35.00 Europe/Tallinn

Milline on sinu D-vitamiini vajadus?

Umbkaudu 1 miljardil inimesel maailmas on D-vitamiini puudus. Seega räägitakse viimasel ajal väga palju D-vitamiini manustamise vajadusest toidulisandina ning D-vitamiini kasulikest omadustest. Samas liigub väga palju erinevat infot selle kohta, kui palju täpsemalt tuleks D-vitamiini võtta.

Loe edasi
pühapäev, 25. september 2022 13:05.00 Europe/Tallinn

10 soovitust liigeste tervise heaks

Kas valutavad liigesed ja lihased takistavad sul selliseid aktiivseid tegevusi ette võtmast nagu kõndimine, jooksmine või mõni muu spordiala? Siit lühiartiklist leiad 10 soovitust, kuid looduslike vahendite abil liigeste ja lihaste tervist toetada!

Loe edasi
laupäev, 24. september 2022 11:23.00 Europe/Tallinn

Huvitavaid fakte kalaõli kohta

Asendamatud rasvhapped on tervisele väga kasulikud, eriti südame ja aju jaoks. Kala sisaldab rikkalikult oomega-3-rasvhappeid EPAt ja DHAd. Kuid meie toidulaual ei pruugi kala alati olla piisavalt ja pealegi ei saa me kindlad olla selle kvaliteedis ja puhtuses. Sellisel juhul on hea mõte tarvitada kalaõli toidulisandina, kuid kuidas valida sellist toodet, mis oleks puhas ja tervisele kasulik?

Loe edasi

Items 1 to 3 of 91 total

Laen...