esmaspäev, 3. august 2020 15:11.00 Europe/Tallinn

Luude tugevdamine

Kas teadsid, et luude tugevdamiseks on lisaks kaltsiumile vaja ka teisi toitaineid? Luude moodustumisel on väga olulised näiteks D-ja K-vitamiin, magneesium, boor ja kollageen. Loe lähemalt siit artiklist, milliste toitainete ja elustiili muudatuste abil oma luude tervist toetada!

Loe edasi
esmaspäev, 3. august 2020 11:50.00 Europe/Tallinn

Luud ja liigesed

Luud ja liigesed meie keha tugisüsteem ning elu jooksul peavad nad taluma suurt koormust. Tihtipeale teadvustame nende olemasolu ja nende rolli alles siis, kui luudega midagi juhtub –  tekib kas luumurd, luude hõrenemine või mõni liigesehaigus, mille tõttu meie liikumisvõime kannatab. Kuidas hoolitseda oma keha tugisüsteemi eest nii, et luud ja liigesed oleksid võimalikult tugevad ning suudaks meie heaks veel kaua töötada?

Loe edasi
reede, 19. juuni 2020 17:38.58 Europe/Tallinn

Vee joomise kasulikkusest

Meile öeldakse sageli, et peame jooma 1,5 liitrit vett päevas, kuid miks see nii oluline on?

Piisaval hulgal vedelikku on meie tervisliku seisundi ja meie keha normaalse funktsioneerimise tagamiseks ülioluline. Kaks kolmandikku meie kehast moodustub vesi, me vajame vedelikke, et viia toitaineid rakkudesse ja jääkaineid kehast välja. Vesi on põhiline koostisosa veres, liigeste ümber olevas vedelikus, süljes ja uriinis. Keha ise toodab vett vähe ning oma varude täiendamiseks peame seda tarbima.

Loe edasi

Items 1 to 3 of 56 total

Laen...