reede, 16. august 2019 11:05.02 Europe/Tallinn

Kalaõlid ja oomega-3 rasvhapped

Väga oluline on, et toiduga saadavate rasvade koostises oleks iga päev natuke oomega-3 rasvhappeid. Põhjamaade toidusoovituste järgi peaks vähemalt 0,5% päevasest energiahulgast moodustama alfa-linoleenhape - oomega-3 rasvhape, mida leidub peamiselt mitmetes seemnetes (chia-, lina- tudra-, kanepi-, seedermänni-, soja- ja rapsiseemned ning ka kreeka pähklid). 

Loe edasi
kolmapäev, 14. august 2019 12:08.34 Europe/Tallinn

Milleks B-vitamiinid?

Aju jaoks on kõige olulisemad B-grupi vitamiinid: isegi minimaalne B-vitamiini puudus häirib ajutegevust, mõjutades nii mõtlemist kui ka tundeid.  B-grupi vitamiinid aitavad glükoosi – organismi kütust – energiaks muundada. Sestap ongi B-vitamiinide peamiseks tunnuseks just väsimus ja meeleolumuutused.

Loe edasi
kolmapäev, 14. august 2019 11:35.40 Europe/Tallinn

Milline on sinu D-vitamiini vajadus?

Hinnanguliselt mõjutab D-vitamiini puudus 50% maailma rahvastikust. Umbkaudu 1 miljardil meie seast on D-vitamiini defitsiit. Seega räägitakse viimasel ajal väga palju D-vitamiini manustamise vajadusest toidulisandina ning D-vitamiini kasulikest omadustest. Samas liigub väga palju erinevat infot selle kohta, kui palju täpsemalt tuleks D-vitamiini võtta.

Loe edasi

Items 1 to 6 of 21 total

Laen...