teisipäev, 22. oktoober 2019 11:08.28 Europe/Tallinn

Rasedus ja toitumine

Õige toitumine on ääretult oluline nii rasestumiseks kui ka raseduse ajal ema ja loote tervise tagamiseks. Naise jaoks on rasedus suureks väljakutseks, kuna kehas toimuvad märkimisväärsed bioloogilised muutused.  Suureneb toitainevajadus ning toimuvad hormonaalsed muutused, mis võivad esile kutsuda ka mitmeid sümptomeid või isegi rasedusaegseid haigusseisundeid (näiteks refluks, rasedusaegne diabeet või probleemid kilpäärmega). Anname ülevaate, mida tuleks raseduse ajal toiduvaliku osas silmas pidada, et head tervist säilitada ning tagada lapse arenguks kõik vajalik.

Loe edasi
teisipäev, 22. oktoober 2019 10:42.39 Europe/Tallinn

Kuidas vähendada väsimust?

Väsimus on üldine nimetaja, millega väga paljud praegusel ajajärgul silmitsi seisavad. Kas sul on  keeruline end hommikuti voodist välja saada, justkui öine uni ei oleks piisavalt turgutavalt mõjunud? Või oled üks neist, kes tajub peale lõunast toidukorda uimastavat rammestust?  Tutvustame teile lihtsaid nippe, mille abil oma energiataset tõsta!

Loe edasi
teisipäev, 22. oktoober 2019 9:03.57 Europe/Tallinn

Mälu parandav toitumine

Mälu- ja keskendumisraskused võivad mõjutada paljusid meie seast. Tihti võib see häirida igapäevaste toimingutega hakkama saamist. Iga inimene kogeb mälu- ja keskendusmishäireid erineval moel, mõningatel juhtudel võib olla tegemist kerge ja ajutise probleemiga, näiteks „raseda aju“ või stressiga kaasnev unustamine. Esineb ka tõsisemaid mäluhäireid, näiteks dementsus või Alzheimeri tõbi.

Loe edasi

Items 1 to 9 of 39 total

Laen...