teisipäev, 13. august 2019 11:59.12 Europe/Tallinn

Kuidas toitumise abil PMSi leevendada?

Naissuguhormoonid – peamiselt östrogeen ja progesteroon  – muudavad meid naiselikuks. Need hormoonid annavad meile naistele omased tunnused: pehmem nahk, ümaramad ja õrnemad näojooned, rinnad, lapsesaamise võime jne. Need samad hormoonid võivad meid mõnikord muuta ka ärritunuks, depressiivseks, vihaseks, kannatamatuks ja mõjutavad meie ning ümbritsevate inimeste heaolu. Kindlasti on meie kaaslased seda tähele pannud, kuigi võib-olla nad hoiavad seda teadmist salajas.

Loe edasi
teisipäev, 13. august 2019 9:35.57 Europe/Tallinn

Laste toitumise alustalad

Tervislik toitumine on oluline laste tervise tagamiseks ning aitab luua vajalikud tingimused, et tagada hea tervis kogu eluks. Me ei saa kaitsta oma lapsi kõigi välisest maailmast tulenevate ohtude eest, kuid saame aidata neil kujundada õiged toitumisharjumused ja tervisliku elustiili, mis lubaks neil elada õnnelikku elu.

Loe edasi
neljapäev, 8. august 2019 12:40.09 Europe/Tallinn

5 soovitust, kuidas leevendada artriiti

Artriit on üldnimetus erinevate seisundite kohta, mis põhjustavad liigesepõletikku, tuues endaga kaasa valu, paistetuse, liigeste jäikuse ja liikumisvõime languse. Oleme kokku kogunud peamised soovitused, kuidas toetada liigeste tervist, vähendada valu, vältida liigeste kahjustumist ning parandada üldist tervist.

Loe edasi

Items 1 to 12 of 21 total

Laen...